Budoucnost e-commerce v České republice – Matěj Kapošváry
Matěj Kapošváry
Master's thesis
Budoucnost e-commerce v České republice
Future of E commerce in the Czech Republic
Anotácia:
E commerce je dynamicky rostoucím odvětvím, které hraje čím dál tím důležitější roli v české ekonomice. Cílem této práce je zmapovat představy významných stakeholderů online prodeje o vývoji odvětví e commerce v České republice do roku 2025. Jako metoda pro dosažení cíle práce byly zvoleny polostrukturované rozhovory, kterých se účastnilo 51 osobností z české e commerce scény z řad vedoucích pracovníků …viacAbstract:
The e commerce field has been developing dynamically in recent years, and its importance for the Czech economy has been increasing. The goal of this thesis is to map how the leading e commerce stakeholders perceive the future of online selling in the Czech Republic until 2025. To achieve this goal, 51 semi structured interviews with C level managers from Czech e shops and retailers, consultants and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedúci: Patrik Sieber
- Oponent: Lukáš Havlásek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Veronika Katrušinová -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Aneta Bílá -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova