Návrhová opatření k posílení konkurenceschopnosti IT podniku – Nikola Petrášová
Nikola Petrášová
Bachelor's thesis
Návrhová opatření k posílení konkurenceschopnosti IT podniku
Proposal measures to strengthen the competitiveness of IT company
Abstract:
Petrášová, N. Návrhová opatření pro posílení konkurenceschopnosti IT podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021 Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodná opatření, která povedou k posílení konkurenceschopnosti IT podniku. Literární rešerše zahrnuje pojmy strategického řízení a konkurenceschopnosti. V práci je popsán nynější předmět zájmu vybraného IT podniku a dále jsou identifikovány …moreAbstract:
Petrášová, N. Proposal measures to strengthen the competitiveness of IT company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The aim of the bachelor thesis is to propose appropriate measures that will lead to strengthen the competitiveness of IT company. A literal research includes terms of strategic management and competitiveness. In thesis is described the current subject of interest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Bc. Ing. Tomáš Dania
- Reader: Helena Chládková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRÁŠOVÁ, Nikola. \textit{Návrhová opatření k~posílení konkurenceschopnosti IT podniku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/i5q6zu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Accounting and Taxes
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ