Martina Boušková

Diplomová práce

Tvorba návrhu strategického plánu řízení značky

Creation of a strategic brand management plan
Anotace:
Cílem této práce je na základě zhodnocení situace na trhu navrhnout marketingovou strategii pro rozvíjející se osobní značku fyzické podnikající osoby. První část práce obsahuje teoretická východiska vztahující se k definicím základních pojmů v praktické části, kdy se jedná především o shrnutí současných poznatků v oblasti strategického řízení, marketingu a Brand managementu. Na to pak navazuje praktická …více
Abstract:
The aim of this theses is to propose a marketing strategy for an emerging personal brand of a individual entrepreneur based on an evaluation of the market situation. The first part of the theses contains theoretical foundations (which primarily involves summarizing current knowledge in the areas of strategic management, marketing, and brand management) related to the definitions of key concepts in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Peter Pažitný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90818