Tvorba návrhu strategického plánu řízení značky – Martina Boušková
Martina Boušková
Master's thesis
Tvorba návrhu strategického plánu řízení značky
Creation of a strategic brand management plan
Abstract:
Cílem této práce je na základě zhodnocení situace na trhu navrhnout marketingovou strategii pro rozvíjející se osobní značku fyzické podnikající osoby. První část práce obsahuje teoretická východiska vztahující se k definicím základních pojmů v praktické části, kdy se jedná především o shrnutí současných poznatků v oblasti strategického řízení, marketingu a Brand managementu. Na to pak navazuje praktická …moreAbstract:
The aim of this theses is to propose a marketing strategy for an emerging personal brand of a individual entrepreneur based on an evaluation of the market situation. The first part of the theses contains theoretical foundations (which primarily involves summarizing current knowledge in the areas of strategic management, marketing, and brand management) related to the definitions of key concepts in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90818
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2023
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Peter Pažitný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Finanční gramotnost klientů společnosti Partners Financial Services, a.s.
Nikola Tolarova -
Strategická a finanční analýza firmy Mercedes Benz Financial Services ČR, s.r.o.
Veronika Syurdo -
Finanční a strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika, s.r.o.
Kristýna Bajerová -
Data architecture for financial services industry
Ivana Stanová -
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Podnikatelský plán pro otevření franšízové pobočky společnosti Partners Financial Services, a. s.
Lucie Bartoňová -
Marketingový mix Partners Financial Services, a. s.
Lukáš Jirásek -
Factors influencing the extent of business process outsourcing activities in the financial services sector
Victoria Timoshkina