Martina Boušková

Master's thesis

Tvorba návrhu strategického plánu řízení značky

Creation of a strategic brand management plan
Abstract:
Cílem této práce je na základě zhodnocení situace na trhu navrhnout marketingovou strategii pro rozvíjející se osobní značku fyzické podnikající osoby. První část práce obsahuje teoretická východiska vztahující se k definicím základních pojmů v praktické části, kdy se jedná především o shrnutí současných poznatků v oblasti strategického řízení, marketingu a Brand managementu. Na to pak navazuje praktická …more
Abstract:
The aim of this theses is to propose a marketing strategy for an emerging personal brand of a individual entrepreneur based on an evaluation of the market situation. The first part of the theses contains theoretical foundations (which primarily involves summarizing current knowledge in the areas of strategic management, marketing, and brand management) related to the definitions of key concepts in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2023
  • Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
  • Reader: Peter Pažitný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90818