Specifické poruchy učení a dospělost – Mgr. Jana DĚTSKÁ
Mgr. Jana DĚTSKÁ
Diplomová práce
Specifické poruchy učení a dospělost
Specific learning disorders and adulthood
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o dospělých jedincích se specifickými poruchami učení. Především pak o vlastním subjektivním vnímání problémů, která tato diagnóza způsobuje. Do jaké míry ovlivňuji specifické poruchy učení život dospělého jedince. A dále pak jak moc zasahují do profesního i rodinného života dospělých se specifickou poruchou učení a jejich partnerů.Abstract:
This thesis deals with adults with learning disorders. Especially about their own subjective perception of the problems that causes their diagnosis. How much is adulthood influenced by specific learning disorders. And then how much they interfere with professional and family life of adults with specific learning disorders and their partners.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DĚTSKÁ, Jana. Specifické poruchy učení a dospělost. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projevy specifických poruch učení u žáků se sluchovým postižením
Anna Marie Kladenská -
Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.
Petra KUKUCZKOVÁ -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná -
Projevy specifických poruch učení a poruchy chování na základní škole
Darina Skotnicová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Specifické projevy duševních poruch důležité pro sociální práci
Miroslav MUDRÍK -
Vliv specifických poruch učení na život dospělého člověka
Iveta Vodičková -
Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince
Hana Krobotová