Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání – RNDr. Pavel MACH
RNDr. Pavel MACH
Bakalářská práce
Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání
Strategy, marketing and technology in e-business
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na problematiku internetového obchodování. Popisuje různé druhy obchodních aktivit, jejich výhody i nevýhody proti klasické formě prodeje. Podrobněji se věnuje oblasti IT, která je logicky průkopníkem internetové komunikace a obchodu. Později IT oblast následovaly i další obory a objevovaly se u nich stejné změny ? snižování obchodních marží zásluhou zvyšování konkurenčního …víceAbstract:
This work is focused on the problems of internet business. It describes various kinds of business activities, their advantages and disadvantages in comparison with classic form of shopping. It attends more detailed to IT branch which is logically pioneer of internet communication and business. Lately followed the IT branch next branches and there appeared the same changes ? decreasing od selling margins …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
32892
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACH, Pavel. Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Influencer marketing v elektronickém sportu společnosti Hitpoint s.r.o.
Jan Sekanina -
Aplikace elektronického marketingu v hudební scéně
Vladyslav Tsarenko -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Marketing v hudebním průmyslu se zaměřením na elektronickou taneční hudbu
Richard Špak -
Užití internetových aukcí k obchodování s vazbou do vzdělávání
Vojtěch BRTUS -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová -
Internetové obchodování v České republice
Lucie Orlová