RNDr. Pavel MACH

Bachelor's thesis

Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání

Strategy, marketing and technology in e-business
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na problematiku internetového obchodování. Popisuje různé druhy obchodních aktivit, jejich výhody i nevýhody proti klasické formě prodeje. Podrobněji se věnuje oblasti IT, která je logicky průkopníkem internetové komunikace a obchodu. Později IT oblast následovaly i další obory a objevovaly se u nich stejné změny ? snižování obchodních marží zásluhou zvyšování konkurenčního …more
Abstract:
This work is focused on the problems of internet business. It describes various kinds of business activities, their advantages and disadvantages in comparison with classic form of shopping. It attends more detailed to IT branch which is logically pioneer of internet communication and business. Lately followed the IT branch next branches and there appeared the same changes ? decreasing od selling margins …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 32892

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MACH, Pavel. Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická