Projekt zavedení nového e-shopu pro Resort Valachy – Bc. Martin Štuler
Bc. Martin Štuler
Diplomová práce
Projekt zavedení nového e-shopu pro Resort Valachy
The Project of Implementation a New E-shop to Resort Valachy
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je vytvoření konkurenceschopného internetového ob-chodu. Teoretická část popisuje nové trendy internetového nakupování, výhody a nevýho-dy internetového obchodování a vybrané situační analýzy. Praktická část zkoumá SWOT analýzu podniku a vybrané konkurenční hotelové e-shopy. Projektová část obsahuje kom-pletní zpracování projektu tvorby e-shopu pod názvem www.valachy …víceAbstract:
The main theme of this thesis is to create internet shop which will be able to compete. The teoretical part describes a new trends of internet shopping, advantages and disadvantages of internet shopping and some of situational analysis. The practical part contains SWOT analysis and some of competitive hotel e-shops. The project part include entire process of creating e-shop named www.valachy-eshop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štuler, Martin. Projekt zavedení nového e-shopu pro Resort Valachy. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Projekt vytvoření seriálu dětských eventů v Resortu Valachy
Petra Pavelková -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná -
Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz
Tomáš Rozsypal -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Michal Šmída -
Projekt SEO kampaně vybraného e-shopu
Anna Vágnerová