Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování – Martin Svoboda
Martin Svoboda
Master's thesis
Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování
Czech cinema visitors: key segments and their media consuption behavior
Abstract:
Cílem práce je nalézt a popsat pravidelného návštěvníka kina. Práce tak popisuje situaci na trhu s kinem jako formou zábavy, kde identifikuje dva klíčové mezníky vývoje trhu poslední doby. Práce popisuje skupinu pravidelných návštěvníků kina a nachází dva segmenty, které podrobně rozebírá z pohledu jejich životního stylu, názorů a mediální konzumace. Práce zároveň srovnává své výstupy s výzkumem z …moreAbstract:
The goal of this thesis is to find and describe regular visitor of cinema. Thesis also describes situation on the cinema market and identifies two latest key milestones of development of the market. Thesis describes group of regular visitors of cinema and defines two segments within it. These two segments are described from the lifestyle point of view, their opinions and media consumption. Thesis compares …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35082
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2013
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Jan Hanzlík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35082
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
Evelina Sizikova