Marketingová komunikace autobazaru Liběšice – Jakub Ekrt
Jakub Ekrt
Bakalářská práce
Marketingová komunikace autobazaru Liběšice
Marketing communication of the car mart Libesice
Anotace:
Po přečtení bakalářské práce zjistíte, z jakých částí se skládá marketingový mix a jeho využití v praxi, včetně podrobného rozebrání jednotlivých částí tohoto mixu. Získáte potřebné informace ohledně nových trendů marketingové komunikace včetně tipů od specialistů. Rozšíříte si vědomosti ohledně osobního prodeje, konkrétní příklady, dokonce i rozhovory se specialisty na toto téma. Získáte základní …víceAbstract:
After reading the bachelor thesis you will learn from which parts the marketing mix is composed and its use in practice, including a detailed analysis of individual parts of this mix. You will get needful information about new marketing communication trends, including specialist tips. You will expand your personal sales knowledge, specific examples, even interviews with specialists on the subject. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j7kv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil