Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh – Bc. Martina Gančarčíková
Bc. Martina Gančarčíková
Master's thesis
Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh
Project of Development of International Marketing in Paragan s.r.o. with Subsequent Application on the Swedish Market
Abstract:
Tato práce se zabývá zpracováním projektu pro rozvoj mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s aplikací na švédský trh. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a tvorby mezinárodního marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., její klíčové kompetence, …moreAbstract:
This thesis deals with processing of project of development of international marketing in Paragan s.r.o. with application on the Swedish market. The thesis is divided into two parts the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes an explanation of terms of international marketing and the creation of an international marketing plan. The practical part shortly describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GANČARČÍKOVÁ, Martina. \textit{Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/i69k9z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gančarčíková, Martina. Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Metody a nástroje zvyšování kompetencí manažerů v podmínkách organizace veřejné správy
Monika Voznicová -
Kompetence personalisty ve státní organizaci
Eleni SVOBODOVÁ -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Klíčové kompetence studentů třetího ročníku oboru Sociální práce
Zdeňka KAŠPÁRKOVÁ -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková