Bc. Martina Gančarčíková

Master's thesis

Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh

Project of Development of International Marketing in Paragan s.r.o. with Subsequent Application on the Swedish Market
Abstract:
Tato práce se zabývá zpracováním projektu pro rozvoj mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s aplikací na švédský trh. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a tvorby mezinárodního marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., její klíčové kompetence, …more
Abstract:
This thesis deals with processing of project of development of international marketing in Paragan s.r.o. with application on the Swedish market. The thesis is divided into two parts the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes an explanation of terms of international marketing and the creation of an international marketing plan. The practical part shortly describes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Gančarčíková, Martina. Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe