Vizuální prvky v učebnicích zeměpisu – Bc. Zita Vránová
Bc. Zita Vránová
Diplomová práce
Vizuální prvky v učebnicích zeměpisu
Visual elements in geography textbooks
Anotace:
Práce se zaměřuje na posouzení vybraných kvalit vizuálních prvků v učebnicích zeměpisu. Cílem práce je ověřit navrhovaný kategoriální systém vizuálních prvků ve vybraných učebnicích socioekonomického zeměpisu a pojmenování souvisejících komplikací. Tomuto vlastnímu výzkumu předchází teoretická část, která se zabývá vizuálními prvky jako součástí učebnice.Abstract:
The work is aimed on assessing selected qualities of visual elements in geography textbooks. Its aim is to verify the proposed categorical system of visual elements in selected socio-economic geography textbooks and to describe related complications. This research itself is preceded by theoretical part which deals with visual elements as a component of a textbook.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eg8iq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Cultural Aspects of Anglophone Countries in English Language and Geography Textbooks
Pavlína Malíková -
Representation of Ethnic Minorities of Anglophone Countries in Selected ELT Textbooks Used in Czech Grammar Schools
Eliška Bencová -
APLIKACE KATEGORIÁLNÍHO SYSTÉMU HODNOCENÍ HERNÍHO VÝKONU V UTKÁNÍ GPAI NA BASKETBALE
Martina KALÁBOVÁ -
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
Vizuální prvky zaměřené na prezentaci osob v médiích a jejich vnímání mladistvými
Barbora Pavlíková -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
The Recontextualization of Visual Elements in Dance Narrative
Ji Eun Lee -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ