Bc. Petr Kameník
Bachelor's thesis
Televizní divák v 21. století
Television viewer in the 21 century
Abstract:
Hlavním tématem práce je televizní divák v 21. století. Práce zjišťuje pomocí komparace ranného televizního věku a současného stavu, jak se změnilo prostředí televizního vysílání a jak se proměnila instituce televizního diváctví, zejména z hlediska míry aktivity během sledování televize. Práce se opírá o texty a tvrzení teoretiků, zabývajících se televizí a novými médii. V počátku popisuje okolnosti …moreAbstract:
The main topic of the thesis is the 21st century TV viewer. Comparing the early television age with the current situation, the thesis aims to establish how the television broadcasting environment changed and the institution of television viewer ship transformed, especially in terms of activity while watching television. The thesis is based on texts and claims of the theorists focusing on the television …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hcb6h/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martina Ivičič
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Co se děje?! (autorská inscenace pro mladé publikum)
Jakub-Vladislav Štrejn -
Zprávičky a jejich publikum: analýza chování, postojů a recepčních strategií diváků ČT:D
Veronika Kočová -
Fenomén "Late night" a jeho adaptace pro české publikum
Barbora Oravová -
Marketingové prostředky pro dětské publikum
Martina Bulavčáková -
Adornova kritika televize a koncept komplexní televize
Sylvie Janošová -
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
Karolína Balcárková -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.
Nikola KARKOŠOVÁ -
Televize jako prostředek subvencování kinematografie: Analýza smluvních vztahů Československé televize a Československého státního filmu v období 1953 – 1965
Šimon Bauer