Bc. Petr Kameník
Bachelor's thesis
Televizní divák v 21. století
Television viewer in the 21 century
Anotácia:
Hlavním tématem práce je televizní divák v 21. století. Práce zjišťuje pomocí komparace ranného televizního věku a současného stavu, jak se změnilo prostředí televizního vysílání a jak se proměnila instituce televizního diváctví, zejména z hlediska míry aktivity během sledování televize. Práce se opírá o texty a tvrzení teoretiků, zabývajících se televizí a novými médii. V počátku popisuje okolnosti …viacAbstract:
The main topic of the thesis is the 21st century TV viewer. Comparing the early television age with the current situation, the thesis aims to establish how the television broadcasting environment changed and the institution of television viewer ship transformed, especially in terms of activity while watching television. The thesis is based on texts and claims of the theorists focusing on the television …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcb6h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Ivičič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Co se děje?! (autorská inscenace pro mladé publikum)
Jakub-Vladislav Štrejn -
Zprávičky a jejich publikum: analýza chování, postojů a recepčních strategií diváků ČT:D
Veronika Kočová -
Fenomén "Late night" a jeho adaptace pro české publikum
Barbora Oravová -
Marketingové prostředky pro dětské publikum
Martina Bulavčáková -
Adornova kritika televize a koncept komplexní televize
Sylvie Janošová -
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
Karolína Balcárková -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.
Nikola KARKOŠOVÁ -
Televize jako prostředek subvencování kinematografie: Analýza smluvních vztahů Československé televize a Československého státního filmu v období 1953 – 1965
Šimon Bauer