Vojtěch Zavadil
Bachelor's thesis
Hranice zvuku a obrazu
Picture - Sound borders
Anotácia:
Tato práce se zabývá možnostmi zvukové tvorby v rámci audiovizuálního díla. Pomocí experimentu, ve kterém pět zvukových mistrů vytvořilo pět různých zvukových stop k totožnému krátkému filmu, je zde snaha definovat omezení, která pro zvukovou složku z obrazu plynou, a způsoby, jakými může být výsledné dílo pomocí zvuku ovlivněno. K tomuto účelu jsou pak všechny zvukové verze analyzovány a porovnávány …viacAbstract:
This thesis is about possibilities in sound production within audio-vision. Thanks to the experiment, in which five sound designers make five different soundtracks for the same film, there is a pursue to define restrictions for sound design, that comes from the picture itself, and ways, in which we can ifluence the resault just by sound. For this reason, each soundtrack is analyzed and compared.Kľúčové slová
zvuk (film)Kľúčové slová
zvuková dramaturgieKľúčové slová
zvuková tvorbaKľúčové slová
práce zvukařeKľúčové slová
zvukaři
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: Jan ČENĚK
- Oponent: Petr NEUBAUER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 9. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
Michael Kocáb -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche
Martin Kuhn -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička -
Zvuková dramaturgie v současném českém a slovenském dokumentárním filmu
Jiří Hloušek -
Zvuková dramaturgie počítačových her
Tomáš Oramus -
Zvuková dramaturgie v současném americkém seriálu
Adam Levý