Bc. Martin Škoula
Bachelor's thesis
Počítač ve výuce odborných předmětů
The computer used teaching process of technical subjects
Abstract:
Práce se zabývá výzkumem efektivity využití počítače při výuce odborných předmětů. Zkoumá formou řízeného rozhovoru s vyučujícími odborných předmětu, kolik z nich a jakým způsobem používá počítač ve výuce. Dále zkoumá formou dotazníků, jaký přístup k takto koncipované výuce mají žáci. A nakonec zkoumá přímo ve výuce odborných předmětů na určitém vzorku žáků z učebních oborů, zda je použití počítače …moreAbstract:
Die Arbeit befasst sich mit der Forschung der Effektivität der Computerausnutzung im fachtheoretischen Unterricht. Sie erforscht in Form von gesteuerten Dialogen mit den Lehrern der fachtheoretischen Fächer, wie viel Lehrer und wie sie im Unterricht den Computer benutzen. Weiter erforscht sie in Umfrageform die Einstellung der Schüler zu dem auf solche Art konzipierten Unterricht. Zum Schluss erforscht …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ke9rp/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Metoda Fast track ve střevní chirurgii
Sandra KAPEROVÁ -
Grafologie jako výzkumná metoda ve speciální pedagogice
Lenka Brožková -
Metoda tvorby učebnic zeměpisu pomocí analýzy učebnic zeměpisu a RVP ZV
Martin Weinhöfer -
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Meinungen der Schüler und der Lehrer über das Spiel als Unterrichtsmethode im Deutschunterricht
Květa Řeháková -
Die Rolle der Lehrer bei der Ausspracheschulung im Deutschunterricht
Monika Jasenská -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič