Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi – Ing. Karolína Čápová
Ing. Karolína Čápová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Anotace:
Absolventská práce se zabývá hodnocením žáků 2. stupně základní školy jak v teoretické, tak v praktické rovině. Přináší shrnutí teoretických poznatků o specifické skupině pubescentů, o změnách v jejich uvažování a přijímání zpětné vazby, o funkcích školního hodnocení, o podobách hodnocení v různých vzdělávacích koncepcích a charakterizuje nejběžnější typy hodnocení (sumativní hodnocení, formativní …víceAbstract:
The thesis explores the assessment of students in the upper grades of primary school from both theoretical and practical perspectives. It provides a comprehensive summary of theoretical insights into the specific group of adolescents, highlighting the changes in their thinking and their reception of feedback, the functions of school assessment, and the various approaches to assessment in different …víceKlíčová slova
pubescenti školní hodnocení funkce hodnocení transmisivní pojetí výuky konstruktivistické pojetí výuky formativní hodnocení sebehodnocení klasifikace slovní hodnocení Adolescents School assessment Functions of assessment Transmission-based teaching approach Constructivist teaching approach Formative assessment Self-assessment Grading Verbal assessment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/y537d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2024
- Vedoucí: Mgr. Tereza Najbrtová
- Oponent: Mgr. Martina Anderová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Konstruktivistické pojetí výuky v hodinách matematiky
Daniela Trčková -
Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy
Kateřina Kmínková -
Konstruktivistické pojetí výuky na středních školách
Jana Šimečková -
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy
Nikol RUSNOKOVÁ -
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Digital Assessment of Human Motor Functions: Focusing on Visual Perception and Perceptual Motor Coordination
Maryna Kucher -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná