Aneta Hipčová

Bakalářská práce

Humor a vtip v reklamě

Humor and wit in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice reklam, zejména těch, ve kterých se objevuje humor a vtip. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou popsány marketingové aktivity, psychologie reklamy a humor a vtip v reklamě. Druhá část je věnována představení mobilního operátora společnosti Vodafone, konkrétních reklam a vlastnímu kvantitativnímu výzkumu. Cílem výzkumu je zjistit …více
Abstract:
This thesis is focused on the advertisements mainly those where humor and wit have appeared. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In the first part the marketing activities, psychology of the advertisement, humor and wit in advertisement are described. The second part is focused on mobile operator Vodafone, particular advertisements as well as on the own quantitative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36637

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management