Anna Šímová

Bachelor's thesis

Strategie získávání zákazníků v moderním pojetí

New strategies in telemarketing
Abstract:
Níže zpracovaná bakalářská práce se věnuje problematice velkých korporátních firem a řízení marketingových strategií, které mohou být neefektivní pokud firma dostatečně neinovuje nebo její nadnárodnost neumožňuje dostatečné přizpůsobení trhu, na kterém působí. Práce se zaměřuje na komunikační marketingové nástroje, které se využívají v současném marketingovém prostředí a diskutovaný telemarketing neboli …more
Abstract:
The bachelor's thesis elaborated below deals with the problem of large corporate firms and the management of marketing strategies, which can be ineffective if the firm does not innovate sufficiently or its multinationality does not allow sufficient adaptation to the market in which it operates.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2023
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91012