Anna Šímová
Bachelor's thesis
Strategie získávání zákazníků v moderním pojetí
New strategies in telemarketing
Abstract:
Níže zpracovaná bakalářská práce se věnuje problematice velkých korporátních firem a řízení marketingových strategií, které mohou být neefektivní pokud firma dostatečně neinovuje nebo její nadnárodnost neumožňuje dostatečné přizpůsobení trhu, na kterém působí. Práce se zaměřuje na komunikační marketingové nástroje, které se využívají v současném marketingovém prostředí a diskutovaný telemarketing neboli …moreAbstract:
The bachelor's thesis elaborated below deals with the problem of large corporate firms and the management of marketing strategies, which can be ineffective if the firm does not innovate sufficiently or its multinationality does not allow sufficient adaptation to the market in which it operates.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91012
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2023
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Ludmila Štěrbová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91012
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová