Framework Unreal Editor – jeho vlastnosti a použití pro tvorbu 2D hry – Zbyněk Zelinka
Zbyněk Zelinka
Bakalářská práce
Framework Unreal Editor – jeho vlastnosti a použití pro tvorbu 2D hry
Framework Unreal Editor – its properties and usage for creating a 2D game
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem herního frameworku Unreal Engine 4. Nejprve je vysvětlen koncept tohoto stále populárnějšího softwarového archetypu a vybraný zástupce je zařazen do kontextu podobných alternativ. Dále je čtenář seznámen s jeho vývojovým prostředím, základními principy a programovacím jazykem Blueprint. Jednotlivé kroky jsou demonstrovány na vývoji jednoduché 2D aplikace, od …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the game engine Unreal Engine 4. First, it explains the con-cept of this increasingly popular software archetype and the chosen representative is placed in the context of similar alternatives. The reader is then introduced to its development envi-ronment, basic principles and the Blueprint programming language. Individual steps are demonstrated in the development of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Rudolf Pecinovský
- Oponent: Martin Vondráček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Framework pro vytváření tutoriálů v prostředí virtuální reality
Martin GRAUBNER -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek