Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu – Jan Kalaš
Jan Kalaš
Master's thesis
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Analysis of customer shopping behavior when shopping for groceries on the Internet
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů generace Y v prostředí e-commerce, konkrétně nakupováním potravin na internetu. Práce se zaměřuje na rozdíly spotřebitelů generace Y, konkrétně u dětných a bezdětných žen. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V rámci teoretické části práce jsou ve formě literární rešerše zpracována teoretická východiska, která vychází …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the purchasing behavior of consumers generation Y in area of e-commerce, specifically with purchasing food on the Internet. The work focuses on the differences between generation Y consumers, specifically among respondents with and without children. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis deals with theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Jana Kanalošová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALAŠ, Jan. \textit{Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/i7e0ky/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights