Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu – Jan Kalaš
Jan Kalaš
Diplomová práce
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Analysis of customer shopping behavior when shopping for groceries on the Internet
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů generace Y v prostředí e-commerce, konkrétně nakupováním potravin na internetu. Práce se zaměřuje na rozdíly spotřebitelů generace Y, konkrétně u dětných a bezdětných žen. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V rámci teoretické části práce jsou ve formě literární rešerše zpracována teoretická východiska, která vychází …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the purchasing behavior of consumers generation Y in area of e-commerce, specifically with purchasing food on the Internet. The work focuses on the differences between generation Y consumers, specifically among respondents with and without children. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis deals with theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Jana Kanalošová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva