Firemní kultura vybrané organizace – Roman Hlaváček
Roman Hlaváček
Bakalářská práce
Firemní kultura vybrané organizace
Corporate culture of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou v podnikatelském prostředí. Cílem práce je zmapování základních charakteristik firemní kultury v konkrétní výrobní organizaci a zodpovězení dílčích výzkumných otázek. Součástí stanovených cílů je také ověření či vyvrácení formulovaných hypotéz. Teoretické poznatky byly východiskem pro analytickou část, která byla realizována pomocí kombinací více technik …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with corporate culture in a business environment. The aim of the thesis is to map the basic characteristics of corporate culture in a specific production organization and to answer partial research questions. Verification or refutation of formulated hypotheses is also part of the set goals. Theoretical findings were the starting point for the analytical part, which was implemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza work-life balance mezi zaměstnanci vybrané organizace
Barbora Šobrová -
Work-life balance zaměstnanců ve velkých podnicích
Lucie Hanudeľová -
Transforming Nature of Collaborative Work Environments: From Open-planned Flexible Offices and Coworking Spaces to the Digitalised Work Alternatives
Marko Orel -
Firemní kultura firmy Electro World s.r.o.
Andrea Vodičková -
Leadership Communication Role within International Business Organization
Tereza Křetínská -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Hana Klimánková -
Mezinárodní krizová komunikace v organizaci
Karel Hanzelka -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová