Bc. Hana Klimánková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané organizace

Marketing communication of selected organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude na základě zhodnocení marketingové komunikace vybrané organizace navrhnout možná zlepšení ve zkoumané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první část bakalářské práce se bude věnovat teoretickým východiskům marketingové komunikace. Ve druhé části bude charakterizována sledovaná …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose potential improvements in the area of marketing communication for a selected organization based on an evaluation of their current strategies. Secondary data from available sources and primary data acquired through a marketing survey will be utilized in this research. The first part of the thesis will focus on the theoretical basis of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/z7xt9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Adéla Ryšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management