Adriána Dorková

Master's thesis

Zvýšení úrovně služeb ve vybrané restauraci společnosti Compass Group Czech Republic s.r.o.

Increasing Quality of Provided Services in a Corporate Cafeteria of Company Compass Group Czech Republic Ltd.
Abstract:
Hlavním předmětem mé práce je hloubková analýza současně poskytované kvality služeb ve vybrané restauraci společnosti Compass Group s.r.o. Teoretická část práce je úvodem do problematiky stravovacích služeb v cestovním ruchu, realizaci produktu a kvality. Praktická část je zaměřena nejprve na představení restaurace, její fungování a provoz. Na toto téma navazuje analytická metoda SERVQUAL, která je …more
Abstract:
The main subject of my thesis is deep analysis of the quality of provided services in a se-lected restaurant of the company Compass Group Ltd. Theoretical part of the thesis is an introduction to the issues of catering services in tourism, product realization and quality. Practical part is focused firstly on introducing the restaurant, its operation and how it works. This is followed by the SERVQUAL …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dorková, Adriána. Zvýšení úrovně služeb ve vybrané restauraci společnosti Compass Group Czech Republic s.r.o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration