Krystyna Kolnobrytska

Master's thesis

Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China

Postoje spotřebitelů k CSR luxusních značek v Rusku a Číně
Anotácia:
Předmět této diplomové práce je spojen se společenskou odpovědností firem (CSR) luxusních značek a jejím vnímáním mezi jejich zákazníky v Rusku a Číně. V současnosti jsme v souvislosti s řadou ekonomických, ekologických i sociálních problémů, jimž svět čelí, svědky rostoucího významu CSR. Podnikání firem doprovází dopady na místní i globální společnost a životní prostředí. CSR není důsledkem určitého …viac
Abstract:
The topic of this paper is connected with the Corporate Social Responsibility (CSR) of luxury brands and its perception by their target customers in Russia and China. We are witnessing an increasing significance of CSR activities in the modern society. It became an outcome of the range of economic, environmental, as well as social obstacles which the world is facing nowadays. It has been accompanied …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedúci: Květa Olšanová
  • Oponent: Pavla Neumannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76704