Marie Balášová

Diplomová práce

Udržitelnost luxusních módních značek z perspektivy vybraného segmentu spotřebitelů

Sustainability of luxury fashion brands from the perspective of a selected consumer segment
Anotace:
Diplomová práce zkoumá nákupní záměry spotřebitelů generace Z při nákupu udržitelných luxusních módních značek. K pochopení faktorů ovlivňující rozhodovací proces spotřebitelů je vytvořen výzkumný rámec vycházející z teorie plánovaného chování. Dle této teorie je nákupní chování ovlivněno postoji, subjektivními normami a vnímanou kontrolou chování. K získání primárních dat bylo zvoleno dotazníkové …více
Abstract:
This thesis examines the purchase intentions of Generation Z consumers when shopping for sustainable luxury fashion brands. A research framework based on the theory of planned behavior is developed to understand the factors influencing consumers' decision-making process. According to this theory, purchasing behavior is influenced by attitudes, subjective norms, and perceived behavioral control. To …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Vadim Semenenko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92248