Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China – Krystyna Kolnobrytska
Krystyna Kolnobrytska
Diplomová práce
Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China
Postoje spotřebitelů k CSR luxusních značek v Rusku a Číně
Anotace:
Předmět této diplomové práce je spojen se společenskou odpovědností firem (CSR) luxusních značek a jejím vnímáním mezi jejich zákazníky v Rusku a Číně. V současnosti jsme v souvislosti s řadou ekonomických, ekologických i sociálních problémů, jimž svět čelí, svědky rostoucího významu CSR. Podnikání firem doprovází dopady na místní i globální společnost a životní prostředí. CSR není důsledkem určitého …víceAbstract:
The topic of this paper is connected with the Corporate Social Responsibility (CSR) of luxury brands and its perception by their target customers in Russia and China. We are witnessing an increasing significance of CSR activities in the modern society. It became an outcome of the range of economic, environmental, as well as social obstacles which the world is facing nowadays. It has been accompanied …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Pavla Neumannová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelnost luxusních módních značek z perspektivy vybraného segmentu spotřebitelů
Marie Balášová -
Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů
Dagmar Šafránková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
Julie Hojdyszová -
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
Nataša Savić -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof