Komunikační strategie cílená na skupinu "senioři" – Bc. Veronika Šocová
Bc. Veronika Šocová
Diplomová práce
Komunikační strategie cílená na skupinu "senioři"
Communication strategy is focused on the group of “seniors”
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nalezením vhodných nástrojů marketingové komunikace pro oslovení seniorů, které by firmy mohly využít při tvorbě komunikační strategie. Práce se zaměřuje na identifikaci specifik cílového skupiny seniorů a zjištění jejich vnímání jednotlivých komunikačních nástrojů. Dále je cílem předložit obecná doporučení pro tvorbu komunikační strategie, aby co nejvíce cílila na specifický …víceAbstract:
The diploma thesis deals with finding suitable tools of marketing communication for seniors that companies could use in creation of communication strategy. The thesis is focused on identifying specifications of seniors target group and their perception of individual communication tools. The next aim is to present some general recommendations for creating the communication strategy to target the specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov