Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction – Platon Gushchin
Platon Gushchin
Bakalářská práce
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Vliv digitálního content marketingu v hudebním průmyslu na spokojenost zákazníků
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv digitálního content marketingu v hudebním průmyslu na spokojenost zákazníků. K dosažení tohoto hlavního cíle bylo identifikováno několik dílčích cílů a pro další analýzu byly vybrány dva různé trhy – český a ruský. Téma bylo pokryto jak z pohledu byznysu, tak ze strany zákazníka. Práce obsahuje stručný úvod do problematiky, přehled marketingu digitálního obsahu a jeho …víceAbstract:
This bachelor’s thesis examines the impact of digital content marketing in music industry on customer satisfaction. In order to achieve this principal goal, there were identified several sub-objectives and chosen two different markets for further analysis – Czech and Russian. The topic was covered from both points of view, business side and customer side. Thesis contains a brief introduction into the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
Lachin Humbatova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
Sophalgnean Chan -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková