Sociální hendikep v literatuře pro děti a mládež – Markéta MIKULÍKOVÁ
Markéta MIKULÍKOVÁ
Bakalářská práce
Sociální hendikep v literatuře pro děti a mládež
Social handicap in literature for children and youth
Anotace:
Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část tvoří čtyři kapitoly. První kapitola se zabývá vývojem literatury pro děti a mládež, příběhovou prózou s dětským hrdinou. Druhá kapitola sleduje problematiku hendikepu. Třetí kapitola je věnována literatuře pro děti a mládež s tematikou jak zdravotního, tak sociálního hendikepu. Čtvrtá kapitola nastiňuje problematiku předsudků …víceAbstract:
Bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is divided into four chapters. The first chapter deals with the development of literature for children and youth, narrative prose and children's hero. The second chapter is about the issue of handicap. The third chapter is devoted to literature for children and youth with the theme of health and social handicap. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zveřejnit od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKULÍKOVÁ, Markéta. Sociální hendikep v literatuře pro děti a mládež. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / výchova ke zdraví - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Markéta Pilátová a její knihy pro děti
Helena Žáčková -
Jazykové prostředky vybraných literárních děl Markéty Pilátové
Eliška Kašparová -
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Organizace a průběh Festivalu filmů pro děti a mládež v Gottwaldově mezi lety 1975 a 1989
Jiří Lán -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Spolupráce jako nástroj pedagoga a kurátora pro děti a mládež z hlediska moderní a postmoderní perspektivy
Michal Pléha -
Nízké lanové překážky a jejich využití v různých typech vzdělávacích zařízení a institucí pro děti a mládež
Vít Bielka -
Rozvoj kompetencí pro dospělý život u klientů nízkoprahových zařízení pro děti a mládež
Gabriela Mikšíková