Assessing learners with specific learning differences in English language lessons – Bc. Simona Jelínková
Bc. Simona Jelínková
Master's thesis
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zlepšení výuky žáků se specifickými poruchami učení vybranými metodami formativního hodnocení. Teoretická část nejdříve prezentuje definice specifických poruch učení a jejich charakteristické elementy. Dále je diskutováno hodnocení, motivace, zpětná vazba a formativní hodnocení. Problémy žáků se specifickými poruchami učení, které zažívají při anglickém jazyce, a problémy hodnocení …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is the improvement of teaching and learning of learners with specific learning differences by selected formative assessment methods. In the theoretical part, firstly defining specific learning differences and their characteristic elements are presented. Secondly, the assessment, motivation, feedback, and formative assessment are discussed. Thirdly, the problems the learners …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wsqds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching Children with Specific Learning Differences
Markéta Plocková -
Teaching English to Children with Learning Differences by a Novice Teacher
Kateřina Šimarová -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení - případová studie
Julie Grombířová -
Hodnocení pracovního výkonu - případová studie
Matúš Červenák -
Faktory ovlivňující účast ve 3. pilíři důchodového zabezpečení. Případová studie ČR a SR.
Katarína Stotková -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková -
Kultura bezpečnosti - případová studie
Barbora Pavlíková