Bc. Vít Blecha

Diplomová práce

Tvorba charakteru pro počítačovou hru nové generace

Creating the Character for the Next Generation Computer Game
Anotace:
Práce je složena ze dvou částí. První je část umělecká, věnuje se tvorbě charakteru pro počítačové hry. V práci vypracovávám postavu od jejího návrhu, včetně jejího příběhu, až po realizaci 3D modelu. Informatická část práce se zabývá možností zpracování klávesového vstupu v systému Windows, která umožňuje identifikovat klávesnici použitou pro daný vstup a současně má možnost daný vstup zablokovat …více
Abstract:
The thesis is composed of two main parts. The first part is dedicated to creating a character for the video games. The process starts with designing the character, including its storyline, and finishes with development of a 3D model of the character. The second part focuses on the possibility of processing keyboard input in Windows operating system, which would allow identification of the keyboard …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika

Práce na příbuzné téma