Tvorba charakteru pro počítačovou hru nové generace – Bc. Vít Blecha
Bc. Vít Blecha
Diplomová práce
Tvorba charakteru pro počítačovou hru nové generace
Creating the Character for the Next Generation Computer Game
Anotace:
Práce je složena ze dvou částí. První je část umělecká, věnuje se tvorbě charakteru pro počítačové hry. V práci vypracovávám postavu od jejího návrhu, včetně jejího příběhu, až po realizaci 3D modelu. Informatická část práce se zabývá možností zpracování klávesového vstupu v systému Windows, která umožňuje identifikovat klávesnici použitou pro daný vstup a současně má možnost daný vstup zablokovat …víceAbstract:
The thesis is composed of two main parts. The first part is dedicated to creating a character for the video games. The process starts with designing the character, including its storyline, and finishes with development of a 3D model of the character. The second part focuses on the possibility of processing keyboard input in Windows operating system, which would allow identification of the keyboard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ly2xw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba 3D charakteru pomocou techniky Digital Sculpting
Barbora Darmová -
Porovnání 3D grafických softwarů pro herní průmysl
Sarah Štědronská -
Prezentace firmy pomocí počítačové 3D grafiky
Dalibor Pandula