Gender Aspects in Marketing Strategies – Mariia Kabanova
Mariia Kabanova
Bakalářská práce
Gender Aspects in Marketing Strategies
Gender Aspects in Marketing Strategies
Anotace:
Bakalářská práce „Genderové aspekty v marketingových strategiích” je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Cílem bakalářské práce je identifikovat vliv pohlaví lidí na jejich nákupní preference, provést srovnávací analýzu psychologie spotřeby u žen a mužů a analyzovat možnosti uplatnění genderových aspektů v internetových obchodech. První teoretická část se bude věnovat problematice genderového …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Gender Aspects in Marketing Strategies" is divided into two parts - theoretical and practical. The purpose of the bachelor's dissertation is to identify the influence of the gender of people on their purchasing preferences, to conduct a comparative analysis of the psychology of consumption in women and men, and to analyze the possibility of applying gender aspects in online stores …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gar17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jindřiška Kabele
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Klára Sladká -
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Ondřej Karady