Mgr. Eva Mertová
Bachelor's thesis
MOOC: historie, vývoj, trendy
MOOC: history, development, trends
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem MOOC: historie, vývoj, trendy je podrobnou analýzou masivních otevřených online kurzů, fenoménu, který revolučně mění současné vysokoškolské vzdělávání. Problematika MOOC je v zahraničí, zvláště ve Spojených státech amerických, kde se myšlenka online kurzů zrodila, velmi dobře známá a mnoho lidí již tohoto nového přístupu ke vzdělávání využívá. Naopak v českém prostředí si …viacAbstract:
This thesis entitled “MOOC: history, development, trends” is a detailed analysis of massive open online courses, a new phenomenon which is revolutionary changing the contemporary higher education. The subject of massive open online courses is well known in the United States where MOOCs arose and where this new approach to education is used by many people. In the Czech setting, on the other hand, MOOCs …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/op732/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Iva Zadražilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
MOOC - masivní otevřené online kurzy
Vladěna Bätge Jahn -
Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC)
Tereza Votýpková -
Využití MOOC (Massive Open Online Courses) v profesním vzdělávání
Kateřina KARNETOVÁ -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech/Use of
Eva Podolská -
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
Dalibor Černocký -
Moderní vzdělávací technologie
Pavel Nechaev