Analýza marketingového mixu vybrané společnosti – Bc. Peter Morvay
Bc. Peter Morvay
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Analysis of the marketing mix for the selected company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, konkrétně společnosti MSC.Software s.r.o., a podání návrhů na zlepšení jednotlivých částí marketingového mixu na základě této analýzy. Práce ve své první části shrnuje teoretická východiska marketingu a jednotlivých složek základního (4P) a rozšířeného marketingového mixu s přihlédnutím k tržní oblasti B2B. V praktické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of a specific company, MSC.Software s.r.o., to propose improvements of the individual elements of the marketing mix based on the analysis. The first part of the thesis covers the theoretical background of marketing and individual elements of the basic (4P) and extended marketing mix with respect to B2B sphere. The practical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/po7l5/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Březinová
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová