Analýza marketingového mixu vybrané společnosti – Bc. Peter Morvay
Bc. Peter Morvay
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Analysis of the marketing mix for the selected company
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, konkrétně společnosti MSC.Software s.r.o., a podání návrhů na zlepšení jednotlivých částí marketingového mixu na základě této analýzy. Práce ve své první části shrnuje teoretická východiska marketingu a jednotlivých složek základního (4P) a rozšířeného marketingového mixu s přihlédnutím k tržní oblasti B2B. V praktické …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of a specific company, MSC.Software s.r.o., to propose improvements of the individual elements of the marketing mix based on the analysis. The first part of the thesis covers the theoretical background of marketing and individual elements of the basic (4P) and extended marketing mix with respect to B2B sphere. The practical part of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/po7l5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Veronika Březinová
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová