Bc. Peter Morvay

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Analysis of the marketing mix for the selected company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, konkrétně společnosti MSC.Software s.r.o., a podání návrhů na zlepšení jednotlivých částí marketingového mixu na základě této analýzy. Práce ve své první části shrnuje teoretická východiska marketingu a jednotlivých složek základního (4P) a rozšířeného marketingového mixu s přihlédnutím k tržní oblasti B2B. V praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of a specific company, MSC.Software s.r.o., to propose improvements of the individual elements of the marketing mix based on the analysis. The first part of the thesis covers the theoretical background of marketing and individual elements of the basic (4P) and extended marketing mix with respect to B2B sphere. The practical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Březinová
  • Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management