Vliv facebookového profilu na návštěvnost sportovního areálu u generace Y – Tereza DVOŘÁKOVÁ
Tereza DVOŘÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv facebookového profilu na návštěvnost sportovního areálu u generace Y
The impact of social media profiles on sport centers turnout rate amongst Generation Y customers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývala propojeností mezi návštěvností a Facebookovým profilem u sportovního střediska, konkrétně u paintball arény. Cílem bylo vytvořit návrh opatření a komunikačních nástrojů vedoucích ke zvýšení povědomí o aréně mezi generací X a Y a současně zvýšit dosah a míru zapojení uživatelů na Facebooku. Pro naplnění cíle byla použita kombinace primárních a sekundárních dat. Pro …moreAbstract:
This bachelor thesis examined the connection between visitor attendance and the Facebook profile of a sports center, specifically a paintball arena. The goal was to create a set of measures and communication tools aimed at increasing awareness of the arena among Generation X and Y while also increasing the reach and engagement level of users on Facebook. To achieve this goal, a combination of primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Tereza. \textit{Vliv facebookového profilu na návštěvnost sportovního areálu u generace Y}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/i983tx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁKOVÁ, Tereza. Vliv facebookového profilu na návštěvnost sportovního areálu u generace Y. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice
Nikola Svirak -
Komunikační nástroje pro Regionální dobrovolnické centrum pro Ústecký kraj
Matěj ŽALOUDEK -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jakub Bína