Eliška Svobodová
Master's thesis
Etické otázky auditorské profese
Ethic problems of the audit profession
Abstract:
Práce pojednává o základních etických otázkách v auditorské profesi a o jejich porušování. Vymezuje etická pravidla v normativních zdrojích. Rozebírá účetní skandály v USA na přelomu 20. a 21. století a jejich dopady na společnosti, jejich okolí a legislativní prostředí v této oblasti. Na závěr rozebírá Sarbanes-Oxley Act of 2002, jako zásadní reakci na tyto skandály.Abstract:
The work deals with ethic porblems of audit profession and their violations. It focus on the definition of the ethical rules in the normative sources. It analyzes accounting scandals in the U.S. at the turn of the 20th and 21 century and their impact. Finally, it discusses the Sarbanes-Oxley Act of 2002, as an main effect of these scandals.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14499
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2009
- Supervisor: Vladimír Králíček
- Reader: Jan Kárník
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14499
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Theses on a related topic
-
Implementace požadavků článku 404 zákona Sarbanes-Oxley v podmínkách vybrané obchodní společnosti
Jan Hubáček -
Vliv zákona Sarbanes Oxley Act na hospodaření účetní jednotky
Adéla Zierisová -
Vnímání etiky a morálky ve společnosti 100% rework s.r.o. a její společenská odpovědnost vůči regionu
Renáta Hořáková -
Etika a morálka v reklamě
Tomáš Votruba -
Etika a morálka při výchově dětí v rodině a ve společnosti
Veronika Růžičková -
Etika a morálka při výchově dětí v rodině a ve společnosti
Veronika Růžičková -
Morálka a etika v prózách Varlama Šalamova
Patrik Orth -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ