Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí – Bc. Markéta Vymazalová
Bc. Markéta Vymazalová
Master's thesis
Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí
Ethical Aspects of Library Marketing Using Electronic Social Networks
Abstract:
Magisterská práce pojednává o etických aspektech marketingu českých knihoven na internetu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části stručně shrnuji problematiku marketingu z všeobecného hlediska. Hlouběji se pak věnuji internetovému marketingu a marketingu v neziskových organizacích, zejména v knihovnách. Dále se také věnuji etickým otázkám, opět jak ze všeobecného hlediska …moreAbstract:
This Master thesis deals with ethical aspects of Internet marketing of the Czech libraries. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I summarize the topic of marketing in general. I analyse Internet marketing and marketing in non-profit organizations, especially in libraries. I also focus on ethical questions from general as well as marketing point of view …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/stmmk/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavla Kovářová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Etika online marketingu
Roman POLOK -
Etika marketingového pracovníka
Kristína Hermanovská -
Etika v oblasti instagramového influencer marketingu cíleného na nezletilé v ČR
Adéla Čáslavková -
Etika v marketingové komunikaci
Jiří Soušek -
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Markéta Koláčková -
Ethics of AI in Marketing
Alexander Keviczky