IMC within the selected company, business plan – Ing. Klára Petrovská
Ing. Klára Petrovská
Master's thesis
IMC within the selected company, business plan
IMC within the selected company, business plan
Abstract:
Diplomová práce se soustředí na koncept integrované marketingové komunikace a business plán ve vybrané firmě, která operuje v personálním odvětví. V první teoretické části jsou poskytnuty všechny nezbytné definice ohledně témat, které budou zobrazovány v praxi v druhé čísti. V praktické části budou analyzovaná data tak, aby bylo možné vyhodnotit jaký z vybraných nástrojů je ten nejefektinější. Na základě …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on concept of integrate marketing communication and business plan in selected company, which operates in recruitment industry. In first, theoretical part, I provide all necessary definitions about topics which are be displayed in second part. Practical data’s are analysed in the way to evaluate which of the selected tools are the most effective ones and according to the results …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fdzuh/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie
Markéta Veselá -
Evaluation of Social Media Communication
Neha Kabra -
Implementace Business Intelligence v malé firmě a praktické ověření v personální agentuře
Jakub Dörfl -
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Kateřina Plšková