Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání – Pavlína Vráblíková
Pavlína Vráblíková
Bachelor's thesis
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Kindergarten Teachers´ Views on Distance Education in Compulsory Preschool Education
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání. Cílem je zjistit, jaký názor mají učitelé mateřských škol na distanční vzdělávání dětí, u nichž je předškolní vzdělávání povinné. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní části se zabývám vymezením teoretických východisek týkajících se předškolního vzdělávání …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the opinions of kindergarten teachers on distance education within compulsory preschool education. The aim is to find out what kind of opinion kindergarten teachers have about distance education for children for whom pre-school education is compulsory. Thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the introductory part, I deal with the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRÁBLÍKOVÁ, Pavlína. \textit{Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/i9uin0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vráblíková, Pavlína. Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
ICT v práci učitelů v době COVID-19
Jakub Ševela -
Řízení výchovně vzdělávacích činností a procesů v odborném vzdělávání v rezortu Ministerstva vnitra (v podmínkách Vyšší policejní školy a Střední policejní školy MV v Holešově)
Pavel NOVÁK -
Motivace pedagogických pracovníků středních škol k dalšímu vzdělávání v pandemii Covid-19
Lucie MIKULÁŠKOVÁ -
Školní zralost v pandemii Covid-19.
Anna JENČÍKOVÁ -
Výuka zeměpisu distanční formou na gymnáziích v Plzeňském kraji v roce 2020
Luboš LEBEDA -
Televizní výuka matematiky 1. stupně ZŠ v době pandemie Covid-19 v České republice
Aneta PAWLASOVÁ