Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků. – Ing. Martina Hlaváčková
Ing. Martina Hlaváčková
Bachelor's thesis
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Product as ressource of competitive advantage and the diferrence. Product exercise and company’s product research in relation to realized NRE (needs, requirements, expectation) customers.
Anotácia:
V bakalářské práci je analyzováno využití nového produktu na trhu - „Mobilní reklamy”. Tento produkt je novinkou na českém trhu od roku 2007. Práce je v první části zaměřena na obecný popis produktu s detailnějším popisem jednotlivých služeb společnosti Vodafone obsahující mobilní reklamu. Dále je proveden průzkum konkurence společnosti Vodafone a popis poskytovaných služeb těchto konkurentů, zahrnující …viacAbstract:
There is the usage of new product in the area of Mobile Advertising analyzed in my bachelor´s thesis. This product is completely new and appeared on the Czech market in 2007. The first part of the thesis is focused on product´s general description with detailed description of Vodafone´s products and services that include Mobile Advertising. Further on one can read an analysis about Vodafone’s competitors …viacKľúčové slová
mobilní reklama konkurence mobilní telefon bannery volání SMS služby zdarma SWOT analýza reklama datové služby internet produkt zákazník inzerent společnost průzkum dotazník preference zákazníků životní cyklus produktu STP analýza strategie komplexní výrobek demografické údaje cílení potřeby požadavky očekávání
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVÁČKOVÁ, Martina. \textit{Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/i9xxt9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová