Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni – Bc. Petra PLCHOTOVÁ
Bc. Petra PLCHOTOVÁ
Master's thesis
Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni
A Comparison of Pedagogues' Attitudes towards the Integration of Pupils with Autism Spectrum Disorder into Elementary Schools in Ostrava and Vienna
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komparací postojů pedagogů k integraci žáků s poruchami autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola se zaměřuje na vymezení poruch autistického spektra, triádu problémových oblastí a klasifikací poruch autistického spektra. Druhá kapitola se zabývá vymezením pojmu integrace, školní integrace, edukací žáka …moreAbstract:
The thesis deals with a comparison of pedagogues' attitudes towards the integration of pupils with autism spectrum disorder into elementary schools in Ostrava and Vienna. The theoretical part contains three chapters. The first chapter focuses on the definition of autism spectrum disorders, triad problem areas and classification of autism spectrum disorders. The second chapter deals with the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2016
Accessible from:: 21. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLCHOTOVÁ, Petra. \textit{Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2016. Available from: https://theses.cz/id/i9y7dq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLCHOTOVÁ, Petra. Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.3.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Integrace dítěte s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole
Eliška Novotná -
Adverzní dětské zkušenosti u klientů s poruchou autistického spektra
Votavová Votavová