Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu – Kateřina Churá
Kateřina Churá
Bakalářská práce
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Psychological mechanisms in making purchasing decisions
Anotace:
Hlavním cílem práce je provést analýzu faktorů ovlivňujících nákupní chování. Dílčím cílem bude navrhnout inovaci stávající strategie marketingové komunikace u promo akcí vybrané značky, která povede k jejímu zlepšení.Abstract:
The main objective of this work is to analyze the factors influencing the purchasing behavior. A partial goal will be to propose an innovation of the existing marketing communication strategy for selected promotions, which will lead to improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aj65d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová