Kateřina Churá

Bakalářská práce

Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu

Psychological mechanisms in making purchasing decisions
Anotace:
Hlavním cílem práce je provést analýzu faktorů ovlivňujících nákupní chování. Dílčím cílem bude navrhnout inovaci stávající strategie marketingové komunikace u promo akcí vybrané značky, která povede k jejímu zlepšení.
Abstract:
The main objective of this work is to analyze the factors influencing the purchasing behavior. A partial goal will be to propose an innovation of the existing marketing communication strategy for selected promotions, which will lead to improvement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní