The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies – Alžběta Čechová
Alžběta Čechová
Bakalářská práce
The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies
The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to provide as much information as possible about the English speaking anxiety. The English speaking anxiety is considered to be spread among the students of English and according to that, suggestion how to overcome anxiety are provided in the thesis. Basic information, characteristics and identifying the English speaking anxiety can be found in the theoretical part …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce bylo nabídnout co největší množství informací o úzkosti z mluvení anglickým jazykem. Tato úzkost se vysktytuje mezi studenty velmi hojně a díky tomu bylo třeba v bakalářské práci navrhnout strategie, jak se s takovou úzkostí vyrovnat. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu úzkost v souvislosti se studiem anglického jazyka. Praktická část je věnována popisu a výsledkům akademického …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHOVÁ, Alžběta. \textit{The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ia4rky/.
Jak správně citovat práci
Čechová, Alžběta. The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Regionální varianty češtiny z pohledu studenta-cizince
Radek Šuta -
Copingové strategie studentů závěrečných bakalářských ročníků Pedagogické fakulty v Olomouci
Petr HOFFMANN -
Stresory a copingové strategie učitelů ZŠ v průběhu profesní dráhy
Kristýna KÖNIGOVÁ -
Separační úzkost dětí v souvislosti se separační úzkostí matek a jejich hyperprotektivitou
Martina Pitnerová -
Úzkost a její souvislosti s osobnostními rysy a aspekty rodičovské výchovy v rané adolescenci
Eva Norková -
Úzkost z veřejného projevu u studentů Masarykovy univerzity
Boglárka Belovecová -
Vztahová úzkost a intimita v partnerských vztazích mladých dospělých
Nikol Hadámková -
Úzkost a self-efficacy u studentů učitelství
Zuzana Rokowská