BcA. Ilona Fojtíková, DiS.
Master's thesis
Oděvní značka Deta-il
Deta-il Fashion Brand
Abstract:
Práce s názvem Deta-il oděvní značka je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá filozofií a identitou značky Deta-il. Zahrnuje její propagaci na trhu, položení reálného základu značky, nastavení strategie a brandingu. Praktická část je věnována výtvarnému zpracování a realizaci finálních návrhů. Jedná se o vytvoření pilotní kolekce pro lokální značku Deta-il návrhářky …moreAbstract:
The thesis "Delta-il Clothing Brand" is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis deals with the philosophy and identity of Deta-il brand. It contains its market promotion, real establishment of the brand, setting the strategy and branding. The practical part deals with the graphic processing and implementing the final design, which is essential for creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fojtíková, Ilona. Oděvní značka Deta-il. Zlín, 2017. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.