Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu – Bc. Miroslav Svěrák
Bc. Miroslav Svěrák
Master's thesis
Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu
Improving the company competitiveness through innovation marketing mix
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na rozvoj rehabilitační soukromé ordinace, se zaměřením zejména na analýzu marketingového stavu dané ordinace. V teoretické části je popsán pojem marketing společně s nástroji pro využití marketingu. V praktické části je obsažena analýza současného marketingového stavu ordinace bez úprav s následným porovnáním po zavedení změn.Abstract:
In this thesis I focus on development of private rehabilitation clinic especially on marketing analysis of condition of this clinic. Concept and instruments of Marketing are descibed in teoretical part. In practical part I focused on analysis of current marketing conditions without adjustments followed by comparision after implementing changes.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/las3o/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Kamila Vorlová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka